Minden vadászház alkalmas kisebb létszámú megbeszélések, rendezvények megtartására, ha nagyobb létszámról vagy exkluzív rendezvényt szeretne szervezni, a következő helyszíneket ajánljuk:
Hotel Kardosfa*** rendezvényhelyszín
Továbbképzések, konferenciák, állófogadások, szakmai-és családi rendezvények (esküvő, ballagás, születésnap, házassági évforduló stb...) szervezését és lebonyolítását vállaljuk konferenciatermünkben, ill. a hotel parkjában felállított rendezvénysátorban.
Rendezvényekhez a technikai felszerelést biztosítjuk: projektor, vetítővászon, laptop, DVD lejátszó, hangosítás, mikrofon, írásvetítő, flipchart.
A hotel környéke kiválóan alkalmas munkahelyi csapatépítő tréningek lebonyolítására is.
Konferenciaterem befogadóképessége:
-széksoros elrendezés: 60 főig
-iskolapados: 24 fő
-U alak: 26 fő
-körasztal: 50 fő
Családi és egyéb események megrendezésére az étteremben (60 fő), az étterem teraszán (40 fő), ill. tavasztól-őszig a hotel parkjában (106 fő) is van lehetőség. Vállaljuk esküvők teljeskörű szervezését és lebonyolítását esküvőszervező kollegáink közreműködésével.
Alexandra Vadászház rendezvényhelyszín
A konferenciateremben 40 főig tudjuk biztosítani konferenciák, csapatépítő tréningek és egyéb rendezvények lebonyolítását, amelyekhez a szükséges technikai háttér is rendelkezés áll.
A Vadászház kialakítása lehetővé teszi a konferenciaterem és az étterem együttes használatát is, amellyel akár 60 fős lakodalmaknak, családi rendezvényeknek, banketteknek is igényes környezetet és vendéglátást kínálunk.